Klachten

Heeft u hulp nodig bij het gebruik van onze website? Heeft u een vraag in verband met een vertraging of een terugbetaling? Wenst u informatie over vermiste of beschadigde bagage, verloren voorwerpen?
Air France is hier om u te helpen en doet er alles aan om u zo snel mogelijk te helpen.
We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u met een gerust hart reist en dat uw reis zo aangenaam mogelijk verloopt. Indien u echter niet helemaal tevreden bent, stuur ons dan uw opmerkingen. Wij raden u dan aan het onderstaande formulier in te vullen zodat wij uw aanvraag zo snel mogelijk kunnen verwerken.

Klachten over bagage

Vermiste bagage aangeven

Heeft uw bagage niet ontvangen bij aankomst op de luchthaven? Gelieve ons te verontschuldigen. Wij zullen er alles aan doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Voor meer informatie, zie de sectie "Problemen met bagage" van onze website.

Uw luchthaven van aankomst bevindt zich in Frankrijk:

u kunt uw aangifte doen bij de dienst Bagage van Air France op de luchthaven of het aangifteformulier binnen 48 uur na uw aankomst online invullen.

Uw luchthaven van aankomst bevindt zich niet in Frankrijk:

meld de vertraging van uw bagage zo snel mogelijk bij de dienst Bagage van Air France op de luchthaven. We zullen u een document overhandigen (een "Property Irregularity Report - PIR") dat u absoluut moet invullen voor het verlaten van de luchthaven. U krijgt dan een dossiernummer. Houd dit nummer bij voor de opvolging van uw dossier.

Ontbrekende voorwerpen en beschadigde bagage

Was uw bagage beschadigd of ontbrak er een voorwerp in uw bagage bij aankomst?

Flying Blue klachten

Bent u lid van Flying Blue en wenst u een klacht nee rte leggen ivm uw kaart of Miles?

Andere klachten

Wenst u een andere klacht neer te leggen (vertraagde of geannuleerde vlucht, moeilijkheden op de luchthaven, etc.)? Gelieve het online formulier te vervolledigen of u kunt ons ook per email of per telefoon contacteren.

Blijf in contact via social media

Onze web teams staan klaar om alle vragen die u heeft via Twitter of Facebook te beantwoorden.
Stuur ons uw persoonlijke gegevens zoals boekingcode, Flying Blue nummer e.d. enkel via een persoonlijk bericht.
terug naar boven