BlueBiz, dé oplossing voor uw zakenreizen

Klik hier om een ticket te boeken
U hebt Blue Credits op uw account gespaard? Zet ze om in tickets of upgrades volgens uw behoeften en bespaar!

Zet uw Blue Credits om in gratis tickets en upgrades

Op elk moment kunt u uw Blue Credits omzetten in upgrades of tickets, geldig op vluchten van AIR FRANCE, KLM en Delta Air Lines. De Bluebiz tickets of upgrades zijn niet nominatief: uw bedrijf kan er voor al haar medewerkers vrij over beschikken.
Uw Blue Credits omzetten is eenvoudig!
Blue Credits worden automatisch omgezet in tickets en upgrades volgens een eenvoudig systeem: 1 Blue Credit = 1 Euro.

BlueBiz tickets

Eenvoudig...

Met BlueBiz uw Blue Credits beheren is gemakkelijker dan ooit omdat 1 Blue Credit = 1 Euro. U hebt dus op uw account het aantal Blue Credits nodig dat overstemt met het tarief dat u gekozen heeft voor uw BlueBiz ticket.
Bijvoorbeeld: u hebt 1,060 Blue Credits gespaard. U kunt een premieticket kopen ter waarde van maximaal 1,060€. Wanneer u een retourvlucht Brussel-New York kiest ter waarde van 1,000 € (taksen inbegrepen), gebruikt u 1,000 Blue Credits. Er blijven nog 60 Blue Credits op uw account over.

... en soepel!

Blue Credits kunnen worden omgezet in om het even welk ticket op AIR FRANCE, KLM of Delta Air Lines en hun partnerluchtvaartmaatschappijen, ongeacht het tarief en de bestemming.

BlueBiz premietickets kunnen worden gebruikt voor vluchten op Air France, KLM en Delta Air Lines of op hun partnerluchtvaartmaatschappijen onder volgende voorwaarden:
  • U kunt online uw ticket boeken tot 2 werkdagen voor uw vertrekdatum.
  • Voor tickets met complexe routes, contacteer de BlueBiz Helpdesk minstens 3 werkdagen voor de vertrekdatum.
  • Alle tickets moet volledig worden gekocht met alleen Blue Credits (inclusief kosten en taksen).
  • Met Blue Credits kunt u tickets kopen op basis van alle openbare AIR FRANCE, KLM en Delta Air Lines tarieven beschikbaar in het land van vertrek.
  • De standaardvoorwaarden voor de gekozen tarief zijn van toepassing op BlueBiz tickets.
  • Alle wijzigingen of terugbetalingen moeten verstuurd worden naar de lokale BlueBiz Service Desk. • Uw kunt de vergoedingen voor ticketwijzigingen met Blue Credits betaald. In geval van wijziging, neem dan minstens 3 werkdagen voor uw vertrekdatum contact op met de lokale BlueBiz Service Desk • Het is niet mogelijk om een reisroute te wijzigen. • Voor tickets gekocht met Blue Credits, gebeuren terugbetalingen door een creditering van de Blue Credits op de BlueBiz-account.

BlueBiz upgrades

BlueBiz upgrades zijn uitsluitend toegestaan op AIR FRANCE en KLM.

Aanvragen voor een BlueBiz upgrade moet via het aanvraagformulier binnen de 5 werkdagen voor uw vertrek gebeuren (tijd die nodig is voor het verwerken van uw aanvraag).
De waarde van de BlueBiz upgrade wordt als volgt berekend:
  • Verschil tussen het oorspronkelijk betaalde tarief (plus taksen) en het tarief (+ taksen) van het nieuwe ticket uitgegeven in een hogere reisklasse.
  • Het verschil wordt omgezet in Blue Credits en gedebiteerd van uw BlueBiz-account.
BlueBiz upgrades worden volgens volgende criteria uitgegeven:
  • Geboekt in de eerste boekingklasse beschikbaar in de daarop onmiddellijk volgende hogere reisklasse volgens de hieronder omschreven regels. BlueBiz upgrades kunnen enkel door de aangewezen beheerder van het BlueBiz account binnen uw bedrijf worden aangevraagd en kunnen enkel door de BlueBiz Service Desk worden uitgegeven. .

Ter verduidelijking vindt u onderstaand 2 voorbeelden

*Brussel-Zuid(ZYR) – New York (JFK)
Uw geboekte ticket in M-klasse, Economy Class kost €1540
Ticket in D-klasse, Business Class kost €3553
U betaalt voor uw upgrade (3553 – 1540) 2013 Blue Credits
 
*Brussel-Zuid (ZYR) – Stockholm (STO)
Uw geboekte ticket in A-klasse, Economy Class kost €901
Ticket in C-klasse, Business Class kost €1337
U betaalt voor uw upgrade (1337 – 901) 436 Blue Credits
 
Deze tarieven (exclusieve tax and toeslag) worden enkel weergegeven als voorbeeld voor de berekening van upgrades
Heeft u vragen over deze upgrade in uw specifieke situatie? Neem dan contact op met de BlueBiz Service Desk:
E: bluebiz.belux@klm.com
T: +32 70 222 737 (ma t/m vr from  9.00 to 17.00 uur)

Beheer in alle veiligheid uw premies!

Om het juiste gebruik van uw BlueBiz-account te verzekeren, is enkel de aangewezen beheerder van het account gemachtigd om het saldo te controleren en de premies aan te vragen.

terug naar boven